Wednesday, 15 November 2017

Forex T101

Og her er hans handelssystem kalt Simple Trading Method Basket Trading Strategy. Systemet er basert på prishandling, indikatorfri handel og det gjøres manuelt. Min rolle her er bare en person. Innføring av dette systemet for deg i håp om at du kan bruke dette systemet for referanse som er i ferd med å utvikle ditt eget handelssystem. Dette systemet er basert på prisendringer, ikke bruk prognosen. Systemet gjøres manuelt, med andre ord å ha transaksjoner i stedet for å bruke automatiserte programmer for å oppnå god ytelse. av jeg happylife her bare introduserer dette systemet til deg for å hjelpe deg å referere til i å bygge et eget system. Men nå skal vi snakke om Basket Trading System. I Pipscorer hvordan du bruker denne transaksjonen er 3 måneder etter at de samlede dataene etter 2 år for å observere endringer i progressiv og begynne å søke på de faktiske transaksjonene, er resultatene også ganske gode. Dette systemet er ganske enkelt og er helt basert på endringer i pris - prishandling, ikke bruk foreca sting verktøy og manuelle transaksjoner som er fra handel i stedet for auto trade. You må først åpne en handelskonto prøve å forutse konto - Konto Indikator - IA og sørg for at megleren må ha Finansiering følgende. Most meglere har følgende par 1 GBPUSD 8 CADJPY 2 EURGBP 9 AUDUSD 3 GBPCHF 10 USDJPY 4 CHFJPY 11 EURUSD 5 AUDJPY 12 EURCHF 6 EURJPY 13 GBPJPY 7 USDCHF 14 USDCAD. Hvis du bruker IBFX-plattformen nedenfor, er parene dine sikret 1 GBPUSD 8 EURUSD 2 EURGBP 9 USDJPY 3 GBPJPY 10 AUDUSD 4 USDCHF 11 NZDJPY 5 NZDUSD 12 GBPCHF 6 AUDJPY 13 CHFJPY 7 EURJPY 14 EURCHF.7 par av første gruppe 1 7 par etter en gruppe 2 Paret av variabler når dette vil hekke hverandre bortsett fra gjensidig kompensasjon, fordi det vil bytte sammen igjen Gruppe 1 vil kortsalg, og deretter vil Gruppe 2 LONG - buy Ingen satt mål eller stoploss nederst på skriptet som du kan bruke til å bestille på samme tid for å kjøpe 14 par med samme penger på 1 for å sikre tid for radikalt åpent samtidig. Klikk deretter på kolonnen i fortjenesten på ordren, for å omorganisere parene, da vil maten paret være øverst og hullene vil parke i bunnen, eller omvendt. I første omgang arrangeres paret ganske intrikat, men etter 1-2 dager, vil paret ordne riktig rekkefølge av det. Paret vil være langt i den nederste enden, den korte vil parre i det ovenstående, eller omvendt. Prosessen med å vente på dette bare venter på å skinne avsetning av paret under det. Etter at paret var på plass, med andre ord, må det virkelig skille de to gruppene separat, og du kan se bilder for å vite mer. Hvis 1 par er overskredet grensen mellom de to parene, som er progressiv, trenger vi oppmerksomhet Her er det 2 måter å handle 1 Handel ethvert par av grensen passerer mellom de 2 gruppene 2 Handel alle 14 par Kjøp eller selg de samme 14 parene. Vi burde ha en konto annen person til å utføre den faktiske transaksjonen Hvis progressiv lang overskridelse grenser, Du kan legge inn bestillinger for å kjøpe 2-finansieringen utover grenser 1 par for bryteren ned mens paret 1 nedenfor må flyttes. Innstilling av målet avhenger av deg, for meg bruker jeg EA Profit Protection for å implementere overvåking av bestillingstransaksjoner. Husk at du ikke berører demo-kontoen fordi dette kontoen vil bli opprettholdt som et verktøy i saken din. La denne kontoen løpe og kontrollere at paret har overvunnet noen penger fra grensen. Du kan utføre transaksjoner. Deretter kan du se USDCAD-paret overskredet grensen, jeg lagde transaksjonen og tjene noe PIP fra det Samtidig blir GBPUSD også presset ned og gjort kjøpstransaksjoner. Vil mye om hvordan transaksjonen vi vil oppdage mer Jeg håper at jeg forklarte hvordan transaksjonen er ganske klar Ønsker du lykke Trader101.Not 1 denne metoden er manuell Igjen manuell indikator er greit 2 Jeg prøver å unngå at EA blir gjort ut av dette systemet, indikatorer er velkomne 3 For de som vil ha nytte av denne metoden, er min eneste forespørsel å gi TIL KREDIT HVOR KREDIT skyldes dette gis uselvisk fri Pipscorer Trader10.Basket Trading System T101 system. Simple Trading Method Basket Trading Strategy. I introdusere dette systemet i det andre forumet og raskt blir det en fenomenal banebrytende metode og skapt en buzz i Forex verden, og føler seg kompilert til introdusere dette også her i dette forumet. Jeg har vært å spille denne metoden i ca 3 måneder nå etter en 2 år å samle data og observere ccy par oppførsel og begynte å handle denne live og avkastningen er ganske bra Dette er en veldig enkel metode, og det er all grunn på pris handling, indikator fri handel og det er gjort manuelt. Først må du åpne en demo konto Indikator konto IA og sørg for at megleren du velger har ff par må ha i sin platform. Most meglere har følgende par .1 GBPUSD 8 CADJPY.2 EURGBP 9 AUDUSD.3 GBPCHF 10 USDJPY.4 CHFJPY 11 EURUSD.5 AUDJPY 12 EURCHF.6 EURJPY 13 GBPJPY.7 USDCHF 14 USDCAD. Hvis du bruker IBFX-plattformen nedenfor, er parene dine til He dge.1 GBPUSD 8 EURUSD.2 EURGBP 9 USDJPY.3 GBPJPY 10 AUDUSD.4 USDCHF 11 NZDJPY.5 NZDUSD 12 GBPCHF.6 AUDJPY 13 CHFJPY.7 EURJPY 14 EURCHF. De første syv parene er satt 1 og den andre er satt 2 Disse parene hekker hverandre. Frisk start denne metoden i begynnelsen av uken. Dette vil gi deg et godt kikk på parene som uker fortsetter. Sett 1 handler dem KORT og sett 2 handler dem LONG No SL og no TP Så mye som mulig, løp et skript vedlagt for å opprettholde riktig timing ved å åpne dem. Klikk to ganger på profittkolonnen på terminalen din for å få de positive fortjenesteparene til å holde seg øverst og negativene forblir nederst eller omvendt. par er et rot, la det løpe for en dag eller to, og du vil legge merke til at parene vil begynne å lage en ordentlig rekkefølge. Alle kjøpene vil bli bunnen og alle selgerne vil okkupere toppen eller omvendt. Det liker å sette seg på ro det skitne flaskevannet, og det vil begynne å slå seg ned etter en viss periode og alt skitt til bunnen og det klarere vannet på toppen. Om en dag eller to, kjøper alle om negativene blir under og selger hvis positive vil være øverst. Nå er indikasjonen at du bør se, ideelt sett de 7 nederste sporene være opptatt av negativene, det første paret i det negative som krysser grensen av positive og negativer er parene vi er bekymret Hvis en av de negative hoppene til spor 8 teller fra bunnen, er det også en tilsvarende positiv som vil hoppe til spor 7 Dette er en av våre signaler. Vi kan handle de to parene som hopper ut av grensen. Det er måter å se på og handle på dette paret når de begynner å hoppe. Jeg kalte denne metoden til hoppeparteknikken. Det er også mange variasjoner forbundet med hoppepar som jeg vil diskutere senere i tråden En annen lønnsom handelsmetode er handel med 14 par straight Buy eller Sell, kriterier som jeg også vil diskutere i den senere delen av tråden. Du burde ha en annen konto w her blir du reell handel Du kan handle de to parene som hopper ut Hvis paret som hopper opp, er LONG, handler du de to sammenbruddsparene LONG eller vice versa Jeg handler også de to neste parene som hopper over grensen, jeg begrenser meg til bare 4 par s max 5 par blir handlet på en gang Profitten er opp til deg, det jeg gjør er når paret jeg handler, trekker tilbake et spor eller 2 spor, så lukker jeg det eller noen ganger forlater jeg bare og Profit Protection EA gjør se på handel. Husk å ikke røre din demo-konto, da dette vil fungere som indikator og holde den i gang hele tiden og bare sjekke den en gang i gang for noen jumperpar og så handle dem. På den vedlagte terminalen kopierer du kan se breakaway-pairen USDCAD og ble handlet og gjøre noen pips på det Følgelig hopper det andre paret GBPUSD også 1 spor ned og kan også handles lenge. Det vil bli mange flere oppsett når vi går sammen. Jeg håper jeg forklarer det vel god lykke handel1 denne metoden er manuell igjen manuell i dicator er bra.2 Jeg prøver å unngå at EA blir laget ut av dette systemet. Indikatorer er velkomne.3 Til de som vil ha nytte av denne metoden, er min eneste forespørsel å gi KREDIT TIL HVOR KREDITT ER FORDI Dette er gitt uselvisk fri Pipscorer Trader101.PS For forhåndsvisning leser du her. PipScorer Takk for dine hyggelige ord. Det er mye innovasjon som man kan gjøre hvis vi handler det på denne måten. Foruten å ha IA, har jeg også et Excel-regneark DDE til megleren for å få meg mest oppdaterte data fra megleren Jeg føyte bildet av Excel her, og jeg har satt farger til par som jeg handler Røde er Selger og Grønne er kjøperne Når handel skjer, vil du at det er en liten kamp mellom Selgerne og Buys Rød og Grønn hvis hvem som skal okkupere topp - eller bunnpunktet, sorterer jeg dataene hver eneste gang, så jeg kunne se hvordan parene beveger seg. Med disse bildene kunne jeg analysere og bestemme hvor det er retningen for hver og individuelt par. Kan du legge inn Excel-regnearket og fortelle meg hvordan du kobler det til handelsplattformen Hva mener du med å si at jeg sorterer dataene hver gang i et øyeblikk Takk på forhånd Jeg tror dette systemet vil vise seg å virke overtid. Jeg har fulgt deg tråd på FF siden dag en til tross for aldri å legge ut en eneste melding på den. Din strategi er ganske god og må testes av alle. Noe jeg ikke forstår Hvorfor foreslår du ikke å handle alle 14 par i en retning, som det var beste regel hvis jeg husker korrigere i stedet for å handle bare paret som bryter gjerdet. Oppså fort, bro. Jeg har nettopp startet denne tråden og jeg vil gå sakte, etter hvert vil jeg gå inn der fordi det er det mest lønnsomme scenariet for nå vil jeg bare føle hvordan leserne av dette forumet reagerer på et slikt nytt konsept. Hvis reaksjonen er gunstig, vil jeg gjøre dette som min HOME-tråd og fortsette det jeg har startet der jeg håper her, at leserne her vil bli mer bidragende enn konfrontasjon l og mer oppbygging enn ødeleggelse Takk, bro for svaret ditt. Kan du legge ut Excel-regnearket og fortelle meg hvordan du kobler det til min handelsplattform Hva mener du med å si at jeg sorterer dataene hver gang i mellom? tror dette systemet vil vise seg å virke overtid. Jeg er glad for at du viser interesse for et slikt enkelt system, jeg kan ikke finne filene du ber om akkurat nå, men har du tid jeg vil anbefale videre lesing av dette systemet i dette lenke Enkel handelsmetode med trader101 Det er også en annen tråd i det forumet som fortsetter å åpne av lesere som føler at de bør utforske mer om denne sytem. zvezdolet TNX for å dele dette flotte systemet. Jeg har lest gjennom reglene og vil spørre om Jeg har det riktig. Stillingen er lang, vi kjøper alle 14 par, men først venter vi til noen av BUY-ordrene går inn i fortjeneste for å utføre ordrene. Du må doble clik profit kolonnen slik at alt positivt overskudd på toppen av kolonnen og n egativ burde være nederst Hvis du er interessert i å spille 14 parene rett, må du vente på ankerparene. Det øverste eller det nedre paret som skal løsnes av et annet fargepar, er det samme med det nedre ankerparet. Hvis toppen anker er Blått par og blir dislodge av et rødt par, da handelen din vil 14 par SELG For å gjøre dette kan du redigere Tradehedge Script ved å erstatte det til alle SELG så kompilere Hvis det nederste ankerparet er rødt og blir dislodge av det blå par deretter handelen din vil din handel bli SALG Dette oppsettet hvis den sikreste måten å handle de 14 parene rett Noen samtykkehandler bare vente på 2 par å hoppe til det andre territoriet de handler de 14 parene rett i. handel med alle 14 par en vei Enten KORT eller LENGT Hvis du trenger videre lesing, besøk dette. Det forklarer everitnig for nå og for den hurtige answer. feeling forlatt foran den første handelen med dette, ut av boksen system. T101 mini HEDGE EA. First off a ll, jeg vil takke trader101 for sin pris handling metode. Det er helt forskjellig nå. Her er hvordan denne babyen jobber. Det sporer PA for 6 par. AUDUSDEURJPYEURUSDUSDCHFU SDJPYGBPCHF. while AU, EJ og EU er kjøpssiden, og UC, UJ og GC er selger side. Jeg gjorde mye av forskning om å parre denne HEDGE, og dette synes å være den beste sammenkoblingen. Dette er ikke en standard hekkemetode, fordi jeg vil kjøpe eller selge. Alt par på den tiden. Det beste med denne metoden er at hvis EA eller you. makes En dårlig beslutning, du vil ikke miste mye fordi disse parene er negativt korrelerte par. og du er høyt sikret. På den annen side, når du tar en gruppebevegelse i samme retning. Du vil gjøre en seriøs bukke. Planlegging av eksterne variabler. ekstern streng MAINFUNCTIONS. extern bool TradeAllowed true. extern int MagicNumber 1803.extern double MaxRisk 0 3.extern double Lot 0 1.extern string LIMITINGFUNCTIONS. extern int StartLockPips 50.extern int Int ScalpProfitPips 50.extern int AccountCutoff -100.extern string PRICEACTIONFILTERS. ekstern int tf 5 tf brukt for alle kalk ulations og en indikator. extern int LookBack1 6 lookback tf lookback 5 6 30min 30TF. extern int LookBack2 12 1hr tf. extern int LookBack3 24 2 timer tf. extern int LookBack4 48 4hr tf. extern double Filter1 500 forskjell i pips betwen kjøp og selg side. extern double Filter2 1000.extern double Filter3 2000.extern double Filter4 4000 extern streng TRIGGERINGFILTERS. extern bool UseFilters true slope retningslinje modifisert trigger. extern int TrigPeriod 6.extern int TrigMethod 3.extern int TrigPrice 0 extern streng TRADINGHOURSLIMIT. extern int StartTradingHour 08. extern int EndTradingHour 22.I bildet her ser du en 4 linjer spips og lpips. Dette er en pris handling av alle parene. I hekkespisser for korte par, lpips for lange par hvis du har en stor positiv forskjell. I pips for alle TFs, er du klar til å handle som er meningen med 4 filtre og variabler. Du vil ha en forskjell mellom 2 sider av hekken om noen 500,1000,2000 og 4000 pips for TFs. Den andre tingen å se på er g reen og oransje poeng hver linje representerer en tf. what du vil ha er å ha alle grønne prikker og oransje prikker for alle tfs å være i perfekt posisjon. første 3 linjer grønne og siste 3 prikker oransje for kjøp og reversert for salg. Du kan mannualy utføre comands ved å bare dra alle lang shorts og closeall og lukk half. edit ny versjon ekstern par selection. add m for hvert par for mini acc.1 Takk for EA Venter vi manuelt på de 4 linjene spips og lpips å stille opp, så slår vi på EA og la den handle, eller åpner EA automatisk handel basert på de 4 linjene jeg fortsatt ikke klarer om denne EA er 100 automatisert eller halvautomatisert.2 Også legger vi EA på 6 forskjellige diagrammer for de 6 valutaparene. En slopeindikator. Informasjonen i bildet ditt vises når EA er aktiv. Hva med TF - betyr det. Takk for din input. TF er 5 minutter, ea vil legge merke til deg om det hvis du setter andre tf. Og ja det er en skråning indi, men det eneste målet er for trigerin G. the handler når alle parene skråner opp eller ned, og hvis prishandlingen. for alle tf 4 av dem er positive eller negative for den oppgitte mengden pips. ext variabel av ea filtre, ea vil kjøre 6buys eller 6 sells. Regarding spørsmålet om hvordan å vite er ea active. well du vil se en pips stadig skiftende, farger hoppe fra sted til sted. og du har et stort antall som teller tid til baren end. ps ville det være bra hvis du kjører 2 eas ett med aktivert triggerfilter, og det andre uten det.1 Takk for EA Venter vi manuelt på de 4 linjene spips og lpips å rade opp, da vi slå på EA og la den handle eller åpner EA automatisk handel basert på disse 4 linjene Jeg er fortsatt ikke klar om denne EA er 100 automatisert eller halvautomatisert.2 Også legger vi EA på 6 forskjellige diagrammer for de 6 valutapar. EA er fullt automatisert, men hvis du vil bruke den manuelt, trenger du bare. for å sette handelsfunksjonen til falsk, og når signalet vises, kan du execute handler ved å dobbeltklikke buyall. sellall og dra den et eller annet sted på kartet. Det samme virker med closeall og nær halvfunksjon. EA må bare fratages til en pair. no-fil av EA. Jeg merker at standard handelstider er 08 00 til 22 00 Er det ment å være GMAT Hvis ikke, hva er GMAT Tider å handle, slik at vi kan oversette til riktig tid for våre enkelte meglere.

No comments:

Post a Comment